Egy szombat délutáni nap volt. Elhatároztuk, hogy ebben a nedves lucskos időben kinézünk a Keleti -re. Négyen indultunk, Karesz, a bátyám, a fater meg én. A szokásos csapat plussz a bratyesz. Már gondok akadtak a kimenetelnél is. Szegény trabi alig tudott az úton maradni annyira sáros volt minden. Négy ember meg a tetőcsomagtartón a csónak....nem lehetett egy leányálom a kocsinak. Délután 1 órára érkeztünk a kiszemelt részre. Vízretettük a csónakot majd felszereltük a botokat. Én balinolmos-legyes csalit kötöttem föl, hátha elkapunk egy csapat balkót. Már két órára feleveztünk (mindig így csináljuk, először evezés majd szépen csorogva pergetés)a híd lábáig. Evezőket be, csalikat ki. Dobáltunk rendesen de csak nem akart jönni az első. A víz feletébb zavaros és sárga volt. Csalicsere, körforgó fel irány a víz. Déután teljesen visszaértünk a csónak vízrebocsájtásának helyszínére. Mit csináljunk pergetni nem sok értelme van ebben a latyakban, kiültünk úszózni. Kishalat még ilyenkor sem volt kunsz fogni. Egy ki beetetés és már jöttek is a vörösök, meg a snecik. Gyorsan szereltem egy 3,36m hosszú ABU botot, Shimano orsó, 0,30 monofil zsinór, 30g-os úszó, szivarólom, 2/0-ás süllőző horog. Ja és egy sneci. Mehet a vízbe. Közben a faterék tűzet gyújtottak mert már érezhető volt a délutáni hirtelen lehűlés. Még kb két órát pecáltunk de sajna ez a mai nap betli volt. Nembaj, kárpótolt a jó levegő meg a csónakázás :-)

Eredmény: 0

Zsinór: 0,30-as Gorilla monofil

...a délutánl ilyennek indult

bevetésen az Ultegra

a faterék is alig láttak evezni